online counter

Tuesday 7 December 2010

Blogger Berkumpul di BlogLarian

Assalamualaikum & selamat sejahtera.

Ramai di antara blogger sekarang sibuk buat entri pasal BlogLarian . Saya pun kena tag dengan Ifah Ibrahim. Sebenarnya bagus korang joging dengan blog ni. Selain mengeluar peluh walaupun tak berapa nak menitis air peluh itu, boleh promosi blog kamu. 


Saya suka berblogwalking kerana....

>> boleh tahu perkembangan bisnes online.
>> tambah member baru.
>> tambah pelanggan baru.
>> majukan bisnes online saya sendiri.
>> bagitau orang lain produk terbaru keluaran kedai online saya.

Lepas itu nak jemput member yang bertuah iaitu..


Kamu semua pun boleh join dengan cara masuk senarai kat sini.

Saya nak bagitau bahawasanya Promosi Mingguan | Borong 30++ Kain Pasang masih berlangsung dan peluang kamu mendapat hadiah misteri sangat tinggi sepanjang promosi ini. Kami juga berbesar hati ingin memberi kamu hadiah yang sangat menarik dan gempak di Misza E-Shope Opening Giveaway 

Salam Maal Hijrah 1432H.

0 bicara kata: